Tjänsteavtal Bas
Här finns aktuell information om innehållet av våra tjänsteavtal Bas för bostadsrättsföreningar.
Drifttjänsten
Leverantör åtar sig att samla in mätdata från Kundens mätare och/eller sensorer, verifiera denna mätdata, visa denna data i sin onlineportal och boendeapp samt i fallet IMD (individuell mätning och debitering) skicka aviseringsunderlag regelbundet och där relevant i överensstämmelse med riktlinjerna från Kundens ekonomiska förvaltare (”Drifttjänsten”).
Övriga tjänster
I Tjänsteavtal Bas ingår förutom Drifttjänsten även ett antal övriga tjänster:
- Support till Kunden, via telefon under våra telefontider
- Support till Kunden, via e-post
- Support för boende, begränsad till en FAQ eller robotchatt
- Gratis tillgång för alla boende till Leverantörens Boendeapp
- Möjlighet att beställa Tilläggstjänster enligt gällande prislista
Support
För supportfrågor, vänligen klicka på den här länken:
https://support.propeye.se/hc/sv
Priser
För aktuell prisinformation, vänligen kontakta info@propeye.se