Tjänsteavtal Bas

Här finns aktuell information om innehållet av våra tjänsteavtal Bas för bostadsrättsföreningar.

Drifttjänsten

Leverantör åtar sig att samla in mätdata från Kundens mätare och/eller sensorer, verifiera denna mätdata, visa denna data i sin onlineportal och boendeapp samt i fallet IMD (individuell mätning och debitering) skicka aviseringsunderlag regelbundet och där relevant i överensstämmelse med riktlinjerna från Kundens ekonomiska förvaltare (”Drifttjänsten”).

Övriga tjänster

I Tjänsteavtal Bas ingår förutom Drifttjänsten även ett antal övriga tjänster:

  • Support till Kunden, via telefon under våra telefontider
  • Support till Kunden, via e-post
  • Support för boende, begränsad till en FAQ eller robotchatt
  • Gratis tillgång för alla boende till Leverantörens Boendeapp
  • Möjlighet att beställa Tilläggstjänster enligt gällande prislista

Support

För supportfrågor, vänligen klicka på den här länken:

https://support.propeye.se/hc/sv

Priser

För aktuell prisinformation, vänligen kontakta info@propeye.se